Webinar 'Weer naar School 26 augustus 14.00 tot 15.30

Tijdens de campagneweek 'Back to school' van 24 tot en met 29 augustus organiseert Stichting Zorgeloos naar School op woensdag 26 augustus een webinar 'Weer naar School' van 14.00 tot 15.30.

In de webinar staat het thema 'Weer naar School' centraal. Vanaf september gaan de kinderen van alle regio's weer naar school. Dit is voor veel ouders een spannend moment in het schooljaar. Ouders kunnen daarom tijdens het webinar al hun vragen stellen over de start van het schooljaar. Thema's die besproken worden zijn: wat zijn de mogelijkheden van passend onderwijs? Hoe kan je je voorbereiden op een nieuw schooljaar? En hoe ga je goed voorbereid het gesprek met school aan over mogelijke aanpassingen? Heb je zelf nog suggesties of vragen laat het ons weten via de mail.

Datum: 26 augustus

Tijd 14.00 tot 15.30

Locatie: online

Aanmelden: stuur ons een mail dan ontvang je een link dit je toegang geeft tot het webinar

Dit webinar maakt deel van onze week lange campagne 'Back to School'.