Impactprijs voor onze doe-het-samen gidsen gewonnen

Wat was het spannend en wat werd het een feestje! Afgelopen donderdag hebben we de publieksprijs gewonnen van de PGO support impactprijs. PGOsupport zet projecten en initiatieven in het zonnetje die met gezamenlijke inzet van het patiëntenperspectief impact hebben op de kwaliteit van zorg en/of kwaliteit van leven.

Uit de ruim 30 aangemelde projecten en initiatieven heeft de jury in eerste instantie 14 projecten genomineerd. Tijdens de online talkshow op 1 oktober 2020 werd bekend dat we de publieksprijs hebben gewonnen. Een prachtige opsteker voor ons team. Het sterkt ons in het blijven werken aan ons doel: zorgeloos naar school voor kinderen met een chronische aandoening! Met dank aan iedereen die op ons gestemd heeft!

Deze prijs heeft de ontwikkeling van de routekaart afstandsonderwijs mogelijk gemaakt.

PGO Support schreef een mooi artikel over de uitreiking van de publieksprijs.

Nieuwsgierig naar de doe-het-samen gids? Klik hier.

7AF04372-7E49-4C82-98C8-1C88EDDB766D.jpeg