Samenwerken voor een zorgeloze toekomst?

één plus één is drie

Kunnen we elkaar versterken?

We werken graag samen met andere organisaties en verenigingen die kinderen en jongeren een met chronische aandoening in het regulier onderwijs ondersteunen. Door voor een gezamelijke missie te staan, zullen leerlingen en studenten met een chronische aandoening eerder zorgeloos naar school kunnen gaan, Wil je onderdeel worden van ons groeiende netwerk? Stuur dan een mail naar Lydia Braakman dan gaan we in gesprek.

Samenwerking zit in ons DNA

De afgelopen jaren is de basis gelegd voor een krachtig en breed netwerk zowel op het gebied van voorlichtings als van lobby. Aan de ene kant werken we zoveel mogelijk samen met strategische partners in zowel het zorg- als in het onderwijsveld. Aan de andere kant is door innovatief gebruik van social media een actieve community van gebruikers en supporters gecreëerd die de stichting dagelijks voedt en inspireert.

Klik hier voor meer informatie over wie onze samenwerkingspartners zijn en waarom. Deze brede samenwerking maakt het mogelijk dat de stichting zelf met een klein en slagvaardig team grote stappen kan zetten en snel resultaat kan boeken.

Zorgeloos naar School begon als lobby Zorgeloos met diabetes naar School in 2014 als een droom van een enkele moeder. Dit groeide in een jaar tijd uit tot een krachtig en breedgedragen coalitie en vervolgens als stichting Zorgeloos met Diabetes naar School in 2016 om tenslotte eind 2019 breed te gaan en voor alle leerlingen met een chronische aandoening in te zetten.